Твій успіх – успіх країни (профорієнтація)

щщщзз       Людина – творець власного життя.  Не даремно ж філософ Сократ після відвідування дельфійського храму взяв вислів  Пізнай самого себе” за основу свого філософського пізнання. Він означав: пізнай волю богів у своїй долі, підкорися їй.           Давньогрецькі мислителі часів Платона трактували цей девіз так: пізнай своє призначення, відкрий свої можливості, передбач свою поведінку.

      “Скрізь любов та віру людина пізнає себе”, – твердить Г.Сковорода.

       Тільки через самопізнання людина досягає самовизначення і може самореалізуватися. Вихованець, який самостійно обирає і відповідає за свійвибір – творець власної долі, ніколи не стане зрадником.  

     “Бути людиною – це відчувати свою відповідальність. Усвідомлювати, що, кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ” (Антуан де Сент–Екзюпері).   Гармонійний розвиток і саморозвиток особистості, уміння самостійно здобувати знання, окреслювати перспективу майбутнього, долати життєві перешкоди і відчувати радість від першого успіху – це той, начебто невидимий, але такий суттєвий зв’язок людини з Батьківщиною.

   ” Моє завдання разом із близькими друзями − це навчити себе і інших тому, що успіх країни починається з твого успіху,” – ці слова належать українському музиканту, громадському діячеві , заслуженому артисту України Святославу Вакарчуку.                                                                                     Психолого – педагогічний проект

                                                                                         ” Твій успіх – успіх країни”  

      1.Школа самопізнання “Лотос ” (психолого – діагностичний);  

      2. Школа самовизначення “Вибір” (інформаційно – пізнавальний);

      3 . Школа самореалізації “Успіх ” ( діяльнісний).

        Мета проекту:  виявлення учнями своїх біологічних особливостей , потреб; розуміння  себе як частини соціуму,  як морального та духовного феномену;розвиток  сфери пізнавального процесу ;розроблення  плану  особистісного росту;створення  банку  необхідної інформаційної основи для підготовки кожного учня до свідомого вибору певної професійної діяльності ;створення умов для  реалізації  творчого  потенціалу вихованців  через улюблену справу.

        Готуючись до уроку, обов’язково враховую такі особливості :

        5-7 класи –  формування інтересів , здібностей, суспільних цінностей;детальне вивчення світу професій ; створення умов длясвідомого ставлення до праці, почуття обов’язку при виборі майбутнього фаху .

         8-9 класи – формування перспективи професійного зростання та  майстерності; усвідомлений вибір профілю навчання, в подальшому –   професії, яка принесе задоволення вихованцю і користь державі.

       10-11 класи  – етап професійного визначення , бажання досягнути успіху .

                                                                                              Я і моя майбутня професія

    Відеоролик.“Червона книга” українських професій.

    Національна бібліотека України для дітей. Знайомтеся: професії давні і нові.

     Міжнародний  кадровий портал HeadHunter Україна :найекзотичніші професії українців.

   ▲ Музей родинних професій.

Профорієнтація. Школа самовизначення

View more presentations or Upload your own.

ййй

  ▲ “Добрі новини з України”. Незвичайний успіх українців.

   10 відомих українців про успіх і те, як його досягнути .

  “Повір у себе в Україні” – You in UA –  молодіжний соціальний проект, організований  студентами, стипендіатами програми Zavtra.UA 

До уваги учнів 10 класу! Proforientator.info – це безоплатна допомога у виборі професії!